China reflectată în presa de la Bucureşti – 27.02.2012

COTIDIANUL – Se întoarce roata? „Made in China” devine „Made in EU”?

China pozează în aliatul europei în lupta împotriva crizei datoriilor, dar intenţiile chinezilor sunt mai profunde decât aceştia lasă să se întrevadă. Deşi investiţiile chineze sunt încă timide, Beijingul se infiltrează încet, dar sigur pe piaţa unică europeană. Dacă în urmă cu trei ani, companiile chineze se orientau spre statele asiatice sau africane pentru delocalizarea producţiei, acum ele sunt din tot mai interesate de producţia în statele membre UE, scrie Le Monde, citat de Ziarul Financiar. … (…).
Textul integral AICI

BURSA – „Ford Motor” îşi va dubla prezenţa în China

„Ford Motor” se află în grafic cu planurile sale de a-şi dubla numărul de furnizori în China până în 2015, după cum a declarat, acum două zile, David Schoch, preşedinte şi director general al diviziei „Ford” din China, citat de Reuters. Producătorul auto american deschide în medie două magazine de prezentare pe săptămână, urmând ca, până în 2015, să ajungă la 680 de magazine, a precizat reprezentantul „Ford”. … (…).
Textul integral AICI

BURSA – Thailanda, a doua piaţă emergentă după China

În 10 ani turbulenţi pentru Thailanda, Kittiratt Na-Ranong a ocupat funcţii diverse, de la preşedintele bursei de valori, la manager al echipei naţionale de fotbal, însă acum, ca ministru de finanţe, acţiunile sale sunt importante pentru manageri de fonduri, precum preşedintele executiv al Templeton Emerging Markets Group, Mark Mobius, şi companii mari de piaţă, ca Intel sau Toyota şi pentru consumatorii celui mai important aliment de bază din lume, orezul, relatează Bloomberg. … (…).
Textul integral AICI

CAPITAL – Dezvoltarea pieţei de lux în China aduce brandurilor faimoase concurenţi locali

Branduri cunoscute la nivel global, de la L’Oreal, la Gucci, se confruntă cu o nouă competiție pe piaţa de lux a Chinei în valoare de 33,7 miliarde de dolari: brandurile chinezeşti. Înfiinţată în urmă cu mai bine de un secol, Shanghai Jahwa United vinde o gamă largă de produse, inclusiv parfumuri de 120 de euro. Eve Group deţine peste 400 de buticuri în care este vândută propria marca de lenjerie bărbătească, printre clienţi aflându-se şi celebrul actor Jet Li. Dar pe lângă acestea mai există şi alte branduri de lux chinezeşti dedicate unei naţiuni care ţine foarte mult la moştenirea culturală. … (…).
Textul integral AICI

GÂNDUL – Cum arată „Hummer-ul chinezesc” din dotarea poliţiei din Hubei

Poliţia din provincia chineză Hubei a primit patru vehicule de teren Xiao Long, informează China Whisper. Maşina, cunoscută şi sub numele de „Hummer-ul chinezesc”, a fost dezvoltată independent, într-o perioadă de 10 ani, de către o companie privată. Toate componentele maşinii şi piesele sale sunt făcute în China şi compania a obţinut 17 drepturi de proprietate intelectuală pentru aceasta. … (…).
Textul integral AICI

GÂNDUL – Cum se produc prezervativele într-o fabrică din China

Jurnaliştii de la Reuters au reuşit să facă un tur pe la benzile de producţie ale Safedom, o fabrică din China unde se produc prezervative. În ce priveşte producţia şi profitul, fabrica este a al patrulea producător de prezervative din China, după alte trei branduri străine, şi speră ca în acest an să vândă un miliard de astfel de produse mulţumită unui nou tip de prezervativ creat special pentru clientela feminină. … (…).
Textul integral AICI

EVENIMENTUL ZILEI – Pirpiliu: Oprescu să informeze CGMB cu privire la firma din China care ar urma să construiască autostrada suspendată

De asemenea, Ştefan Pirpiliu a adăugat că primarul general ar trebui să informeze CGMB cu privire la firma din China cu care se doreşte construcţia autostrăzii suspendate în parteneriat public-privat fiindcă implicarea unui „privat” ar putea conduce la aplicarea unei taxe pentru bucureştenii care vor dori să circule pe acest tronson de drum. … (…).
Textul integral AICI

EVENIMENTUL ZILEI – Pirpiliu: Oprescu să informeze CGMB cu privire la firma din China care ar urma să construiască autostrada suspendată

De asemenea, Ştefan Pirpiliu a adăugat că primarul general ar trebui să informeze CGMB cu privire la firma din China cu care se doreşte construcţia autostrăzii suspendate în parteneriat public-privat fiindcă implicarea unui „privat” ar putea conduce la aplicarea unei taxe pentru bucureştenii care vor dori să circule pe acest tronson de drum. … (…).
Textul integral AICI

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în Din presa românească. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.