CAPITAL – Pieţele din Rusia, China şi ţările arabe, noile ţinte ale Strategiei de Export pentru 2011-2015

Strategia de export a României pentru anii 2011-2015 redactată de specialiştii Ministerului Economiei şi lansată în dezbatere publică mizează pe produsele care în mod tradiţional sunt exportate de ţara noastră, precum cele provenite din industriile de prelucrare a lemnului, auto, textilă şi IT. Pe lângă piaţa europeană, sunt vizate pentru viitor pieţele din Rusia, China, Japonia sau Statele Arabe. „Noua strategie de export se va axa pe domeniile cu tradiţii de export şi de înaltă performanţă precum îmbrăcăminte, încălţăminte, mobilier, vinificaţie, produse alimentare, arte şi meserii, construcţii de maşini, mijloace de transport, electronică, electrotehnică, tehnica militară, tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor”, se arată în document.
Textul integral AICI

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în Din presa românească, Rusia. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.