Volvo vrea să crească în China

Volvo îşi propune să îşi crească vânzările în China cu cel putin 60% anul acesta, prin comercializarea a 50.000 de maşini şi alte 200.000 până în 2015. Cum îşi propune să facă asta compania suedeză deţinută de compania chineza Geely? Prin confortul accesibil şi prin lux, după cum susţine managerul Volvo, Stefan Jacoby. Totuşi, principalul argument pe care se bazează compania Volvo rămâne capitolul siguranţei, deşi aceasta nu mai este o poziţionare clară, pentru că şi alţi producători au rezultate foarte bune în acest sens. Cu toate acestea, Volvo are de confruntat o concurenţă acerbă.
În primul rând, este liderul premium în China, Audi, cu 121.614 unităţi vândute în prima jumătate a acestui an, iar asta înseamnă o creştere de 28% compărată cu 2010. De asemenea, BMW a înregistrat o creştere şi mai evidentă, de 61%, vânzând 140.699 de maşini. Mercedes-Benz a marcat o creştere de 52%, cu 92.174 de exemplare comercializate.
Textul integral pe TOPGEAR.RO

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în China, Din presa românească. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.