CURIERUL NAŢIONAL – Mărcile de lux vor să profite de pe urma Anului Nou Chinezesc
Deşi sezonul cumpărăturilor de sărbători a luat sfârşit în Vest, în Asia brandurile internaţionale speră să îşi mărească profiturile de pe urma Anului Nou Chinezesc, cu produse ce comemorează anul dragonului de apă. Brandurile de lux, inclusiv Rolls Royce, Piaget, Versace şi Michael Kors, au un apetit tot mai mare pentru a-şi vinde produsele către oamenii înstăriţi din China, care reprezintă aproximativ 12% din piaţa bunurilor de lux, potrivit raportului McKinsey pe 2011. Această cotă de piaţă este aşteptată să crească până în 2015 la 22%, astfel că momentul ales de marile branduri nu ar putea fi unul mai bun. O mare parte din produsele de lux asociază patrimoniul cultural cu brand-ul, se arată în raportul McKinsey. Un simbol venerat de noroc şi prosperitate, dragonul este transpus în bijuterii, maşini, chiar şi cafetiere. … (…).
Textul integral AICI
ZIARUL FINANCIAR – Chinezii ar fi invidioşi: din septembrie până azi, turnul Raiffeisen a ajuns cât Intercontinentalul
La începutul lunii septembrie 2011, abia „scotea capul de sub pământ”. În octombrie avea cinci etaje, iar în decembrie construcţia depăşea nivelul 10. Austriecii de la Raiffeisen au anunţat atunci, la sfârşitul anului trecut, că au ajuns la un acord să cumpere turnul Sky Tower de pe bulevardul Barbu Văcărescu din Bucureşti (în apropiere de intersecţia cu Şoseaua Pipera), în care anul viitor îşi vor muta birourile subsidiarei locale. Între timp, profitând de vremea bună din această iarnă, constructorul Strabag a ajuns cu ridicarea structurii la etajul 18 şi o înălţime de circa 70 de metri, iar în paralel a fost montată şi mai bine de jumătate din faţada de sticlă. … (…).
Textul integral AICI
ZIARUL FINANCIAR – Antrenament militar cum nu aţi mai văzut. China a găsit cel mai şocant mod de a-şi antrena soldaţii să scape de frică
Armata Populară de Eliberare din China este recunoscută pentru tehnicile de antrenament extrem de dure însă acest clip demonstrativ pare să întreacă cele mai fanteziste aşteptări. Clipul postat pe You Tube a fost preluat de Business Insider. … (…).
IMAGINI AICI