Brandurile indigene ocupă 70% din piaţa chineză

Piaţa chineză de larg consum este acoperită în proporţie de 70% de brandurile indigene (inclusiv cele din Hong Kong şi Macao), se arată într-un raport prezentat de Centrul de Cercetare a Brandurilor din China, transmite Radio China Internaţional.
Potrivit documentului, din 152 de categorii de produse de larg consum, majoritatea brandurilor autohtone chineze aparţin companiilor din Beijing, Guangdong şi Shanghai. Dintre branduri străine, companiile americane deţin jumătate din pondere, fiind urmate de cele din Marea Britanie şi Coreea de Sud. Cele mai bine vândute branduri internaţionale sunt P&G, brandul Johnson & Johnson, Samsung şi Sony.

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în Din presa chineză, Veşti din China. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.