Republica Moldova la târgul de turism COTTM, Beijing 2018

Obiectivele turistice ale Republicii Moldova au fost promovate, în ultimele zile, în cadrul Târgului de Turism din Beijing (COTTM) 2018, un eveniment privat ajuns la a 14-a ediție, care atrage prezența celor mai mari companii din domeniu din întreaga lume.

Produsele din Republica Moldova au generat un interes deosebit, ba chiar invidia concurenților europeni care promovau la rândul lor vinuri, la standul țării est-europene fiind derulate interesante schimburi de informaţii şi experienţe.

O componentă importantă a renumelui şi imaginii Republicii Moldova în China, vinurile au reprezentat o puternică atracţie la standul de promovare, fiind un puternic şi important magnet pentru vizitatorii autohtoni şi străini. Totodată, vinurile moldoveneşti asigură o consistentă parte din proiectele turistice naţionale, cramele şi zonele vitivinicole fiind incluse în trasee turistice promovate în întreaga lume.

Despre Dan Tomozei

jurnalist din România
Acest articol a fost publicat în Analize - Comentarii, China, Republica Moldova, Veşti din China. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.