China, a patra mare piaţă de publicitate din lume

Cea de-a 18-a ediţie a festivalului internaţional de publicitate din China s-a inaugurat duminică la Shenyang. Gan Lin, director adjunct al Administraţiei de Stat pentru Industrie şi Comerţ din China, a declarat că anul trecut ţara noastră a devenit deja a patra mare piaţă de publicitate din lume.
Doamna Gan Lin a spus că sectorul publicitar din China mai are drum lung de parcurs. Mai ales că trebuie să se intensifice schimburi internaţionale pentru ca elementele şi expresiile folosite în publicitatea autohtonă bazate pe societatea şi cultura specifică să fie înţelese şi acceptate de colegii de breaslă din lume şi ca elementele, expresiile şi tehnologiile de publicitate folosite pe plan internaţioanal să fie valorificate mai bine în cursul dezvoltării sectorului publicitar chinez. De asemenea trebuie să se desfăşoare cooperarea internaţională reciproc avantajoasă din sectorul respectiv.
Sursa RADIO CHINA INTERNAŢIONAL

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în China, Din presa chineză, Veşti din China. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.