STRATEGIE | De la „Made in China”, la „Innovated in China”

Made in China, Dan TomozeiAutoritățile chineze au lansat în dezbatere un nou proiect de stimulare a economiei, urmărind implementarea strategiei „Made in China 2025”, care vizează în principal sectorul de producţie. Strategia „Made in China 2025” va avea ca următor pas proiectul „Innovated in China”, care, potrivit premierului Li Keqiang, va ajuta ţara să înregistreze o creştere economică de nivel mediu spre mare. (Adaptare: China Daily)

Industrializarea accelerată susţinută de sectorul de producţie va fi o componentă importantă a strategiei „Made in China 2025”, alături de proiectul „Internet Plus”, bazat pe inovare, tehnologia inteligentă, Internetul mobil, cloudcomputing, marile baze de date şi Internetul obiectelor.
China urmărește unificarea informatizării și industrializării, acordând prioritate dezvoltării unui număr de zece domenii, între care tehnologia informaţiei, noile materiale şi utilaje agricole, serviciile şi sectorul de producţie.

Un alt pas important al strategiei „Made in China 2025” vizează procesul de fuzionare a celor doi mari producători de trenuri de mare viteză: China North Railway și China South Railway. Fuziunea ar trebui să urmeze regulile pieţei, noua companie trebuind să asigure funcţionarea stabilă şi îmbunătăţirea performanţelor.
Mai mult, Guvernul chinez își propune să stimuleze întreprinderile de stat să se reformeze și să abordeze probleme cum ar fi construcţiile repetitive şi concurenţa.
Sursa grafice: China Daily

Date economice, China 2014 1Date economice, China 2014 2Date economice, China 2014 3Date economice, China 2014 4Date economice, China 2014 5Date economice, China 2014 6Date economice, China 2014 7Date economice, China 2014 8Date economice, China 2014 9

Despre Dan Tomozei

gazetar din România
Acest articol a fost publicat în China. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.